VivanDivan

VivanDivan

tisdag 30 april 2013

Normalt att somna på mattan?

God morgon vänner! Igår kväll måste jag ha varit helt utmattad. Jag skulle varit med och spelat en sponsortunering i innebandy arrangerad av mitt gamla lag, tillika svenska mästarna Rönnby IBK igår men jag var helt slut på kvällen. Hade ett möte i hemstaden och orkade helt enkelt inte åka fram och tillbaka. Efter maten ville barnen spela memory och vi spelade ett par omgångar och jag blev tröttare och tröttare. Det är tufft för en mamma-hjärna att utmana sina barn på memory. My God vad de har bra minne och jag dåligt ha ha :)

I vilket fall som helst lade jag mig ner på en kudde på sköna ryamattan och nog somnade jag allt. Klockan stod nog bara lite efter 18 och när jag vaknade till var klockan 20 och dags för nattning av de små. Jösses, hur kan man somna på mattan och sova där i två timmar nästan från klockan sex på kvällen? Är det normalt tycker ni? :-)

Idag är det i a f Valborgsmässoafton och vi ska väl åka ner och titta lite på stan på firande där samt raggarbils-cruising för det tycker de små är sååå kul. Sen blir det egen brasa på gården av allt gammalt skräp, löv, nedklippta häckar och beskurna träd som samlats nu efter snön töat bort. Lite god middag med älgfilé tror jag står på menyn också….

Men först lite jobb och dagens idag blev en favorit i garderoben. Klänning och underklänning By TiMo, jeans G-star och stövlar XUZ. Sjal Beck Söndergaard och jacka Munderingskompagniet.

DSC_1111DSC_1112DSC_1113DSC_1114DSC_1115DSC_1116DSC_1119DSC_1117DSC_1118

Ha en bra dag fina vänner

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Det är härligt inspirerande att se dina snygga outfits varje dag. Fortsätt så!
    Ha en skön valborg!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar