VivanDivan

VivanDivan

tisdag 12 oktober 2010

Ju fler bloggar jag läser....

.....desto mer förvirrad blir jag i vilken stil jag vill vara. Usch, samtidigt som jag älskar att titta in i andras bloggar och speciellt alla OddMolly bloggar som finns blir jag mer och mer irriterad på min egen garderob. Får aldrig till mina outfits som ni andra därute. Suck, vill verkligen hitta MIN stil men känner mig inte hemma i nåt just nu....

Vilken gnällmaja jag är idag känner jag. Men det kan bara bli bättre. Ikväll ska Tomas laga sin goda älgsoppa som jag älskar och vi ska bjuda mina föräldrar och min syster som är hemma från Prag där hon bor. Lilla söta underbara lillasyster som man så sällan får träffa. Ska bli riktigt kul. Ska nog köpa ett par flaskor gott vin också fast det bara är tisdag. Inte varje dag man får träffa lillsyrran så det måste firas. Har inte haft tid att baka nån efterrättskaka men det blir färdigköpt kladdkaka. Finns ju sådär kladdigt goda att köpa som faktiskt t o m är godare än de man bakar själv. Mina blir oftast för hårda utanpå tycker jag.

Dagens outfit som jag inte alls är nöjd med men inte hade tid att byta om igen är:

Skjorta: Lindex
Kavaj: G-star (Correct Line)
Skinnshorts: Lindex
Leopardstrumpbyxor: Lindex
Halsband: Friis & Company
Boots: I C U




Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du fått till en riktig dunderstil! En blandning av G-star och Odd Molly är ju perfekt, inte för rått och inte för ljuvt...Jag kör nästan enbart de märkena just nu, men har förstått att det inte är den vanligaste kombon, i alla fall inte i Mollyträsket:)

    SvaraRadera
  2. Tack Mollymatronan! Vad gullig du är :-) Värmer i höstmörkret med såna kommentarer. Nej, jag har nog aldrig sett eller träffat nån som mixar dessa märken men det kanske kan funka...Har inte hittat nån ren G-star blogg men Odd Molly bloggar finns det ju massa härliga. Gillar din t ex. :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar