VivanDivan

VivanDivan

lördag 30 oktober 2010

Frisyrkavalkad – det gäller att bjuda på sig själv

 

Ja, nu har jag äntligen hittat ett sätt att kunna blogga utan att använda Picasa. Jag skapar helt enkelt mina blogginlägg i Windows Live. Superbra och bättre möjligheter att göra nåt bra.

Har inte tagit några dagens bilder idag för jag har legat som en död sill med allsköns medikamenter som Treo, Otrivin Menthol och Fishermans extra starka halstabletter. Tomas tog med barnen och åkte iväg så jag fick en lugn dag för mig själv. Var tänkt att det skulle ägnas åt studier för jag ska gå en TOGAF kurs med tillhörande certifiering. Har dock gått sådär för jag har haft en ruskig huvudvärk….

Tänkte dock att jag skulle bjuda på lite frisyrkavalkad då jag hittat en massa skoj gamla bilder på mig själv. Ha ha, så man har ändrat sig genom åren. Och ändå bara en bråkdel av hur jag förändrat min frisyr. Har haft extensions, kortsnaggat, rött, blont, svart, slingat, ja det mesta….Kanske skulle ha en omröstning vad som passar mig bäst :-)

Dsc00413 DSC00514

P9010152_ok turkiet 060 qr_2 Rönnby viveca redhead

bmb_050618_2

 P1030085 hos_holtan_1   P1020757

 

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Den nuvarande är helt klart snyggast tycker jag :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Du ser mycket mjukare ut i det ljusa håret. Men det är riktigt snyggt som du har det nu :)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar