VivanDivan

VivanDivan

torsdag 7 oktober 2010

The neverending "vinterjacka"-problem

Går fortfarande i funderingar om vilken vinterjacka jag ska köpa. Jag har min röda Canada Goose dunjacka från förra året  + lite andra men jag skulle verkligen vilja ha en ny. Var ända tills igår helt inställd på att köpa en på G-star men nu är jag lite osäker av lite olika anledningar så nu är jag tillbaka på 0. Började då kika lite på OddMolly Overcast Coat jackan. Kände lite på den i butik men jag tycker den kändes lite tunn. Ni som har haft den, håller den för våra svenska vargavintrar? Annars är den ju jättefin tycker jag....



Återkommer med en dagens om jag får tid vid lunchen

Puss & Kram
/Vivvi

3 kommentarer:

  1. jennie karlssonoktober 08, 2010

    den här tjejen i västerås har köpt precis den jackan, maila henne och hör .

    http://houseofphilia.blogspot.com


    MVH jennie i sala

    SvaraRadera
  2. Jennie: Tack för tipset, vilken trevlig blogg det var. Ska genast maila henne och fråga :-)

    Kram/Vivvi

    SvaraRadera
  3. jennie karlssonoktober 08, 2010

    Ha en lugn skön helg // Musse hälsar :) Kram Jennie

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar