VivanDivan

VivanDivan

tisdag 19 oktober 2010

H&M skinnjacka invigning

I går fick jag min "skinn-jacka" från H&M som jag klickade hem för ett par veckor sedan. Den känns riktigt rockig så ett tag tyckte jag inte att det var riktigt jag för jag är ju en riktig mjukis :-) men den blir kvar i garderoben. Invigde den idag med min "Skip-a-beat" top från Odd Molly och G-star jeans.

Fick ju även en leopardklänning i H&M paketet men den får nog åka tillbaka. Kändes väldigt formlös. Lägger ut lite provningsbilder senare ikväll.

Jag måste också rekommendera en engelsk web-shop Bohemia design. Jag klickade hem denna i fredags och igår kväll hade jag en avi för att hämta ut ett rekommenderat brev. Snacka om supersnabb leverans och dessutom låg en presentcheck så mitt nästa Odd Molly köp där får jag 20% rabatt på. Service...



Hoppas ni får en toppendag.

Skinn-jacka: H&M
Top: Odd Molly Skip a beat top strlk dark powder strlk 1
Baslinne: Only
Jeans: G-star
Torgvantar: H&M
Stövlar: La Redoute Creation







Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Vilken cool outfit! Så snyggt det var med gulliga skip-a-beat tillsammans med det lite mer rockiga svarta. Sketsnyggt var det!

    Nu har jag hittat din blogg, och lägger till dig i läslistan om det är ok?

    Kram
    K

    SvaraRadera
  2. Hej K!

    Det är helt OK! ;.) Tack för dina snälla ord...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar