VivanDivan

VivanDivan

söndag 10 oktober 2010

Chokladpudding till frukost

Igår hade vi riktig myskväll med god mat som avslutades med chokladpudding och vispgrädde. Min absoluta favoritefterrätt. Med ett glas rött till. Och tänk, det blev chokladpudding över så när alla sov imorse smög jag upp, kröp upp i soffan och smaskade chokladpudding till frukost. Får man det? :-)

Nu sittar jag forfarande i soffan och myser. Premiäreld i kakelugnen som ger en härlig värme och myskänsla i höstrusket. Hösten är nog min absoluta favoritårstid. Tror jag sitter kvar här hela dagen med en tekopp och härligt barnbus i bakgrunden...

Här är lite bilder från gårdagens mys. Går alltid barfota hemma och så inviger jag mina nya glasögon. Inte helt bekväm med glasögon men dessa trivs jag i.

Kofta: JC
Top: Kling
Leggins med skinndetaljer: Lindex









Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar