VivanDivan

VivanDivan

söndag 17 oktober 2010

Har ju inga nya svarta....

Har införskaffat några skor och stövlar inför höst och vinter men inga svarta inser jag. Har mina gamla Vagabond som jag tycker börjar se lite trista ut och så mina Friis & Company som känns alldeles för klumpiga. Måste börja fundera på vilken modell jag skulle vilja ha. Antingen ett par lårhöga som jag tjatat om förut eller så är jag lite sugen på dessa från Björn Borg som jag såg på Scorett i fredags. Eller ska man satsa på ett par varmfodrade? Hmm, vet ju att sådana blir väldigt sporadiskt använda då jag gå i stövlar inne på jobbet och då blir det för varmt med fordrat. Ska nog satsa på ett par nya UGG som jag kan ha när jag är ute och leker med kidsen i snön...

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar