VivanDivan

VivanDivan

tisdag 26 oktober 2010

KappAhl

God morgon! Imorse var jag uppe med tuppen. Gick upp 4:00 för barnen är fortfarande sjuka och T ska vara hemma så jag tänkte passa på att jobba på lite idag. Så nu sitter jag här i min ensamhet på jobbet. Tog en liten te-paus och en banan nyss och så passade jag på att smita in här och uppdatera lite. Har en otrolig utsikt från kontoret som är på 17e våningen och det är riktigt vackert såhär på morgonkvisten när mörkret ligger kvar över stan. Oj vad filosofiskt det blev :-)

Idag inviger jag min nya KappAhl klänning som jag fyndade igår till det ringa priset 299 kr. Jättefin i svart spets med "inbyggd" underklänning. Först provade jag med svarta stövlar men det såg väldigt festligt ut. Tycker mina kamelfärgade blir mer vardagsoutfit. Vad tycker DU?







Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Snygg klänning, och passar fint med camelfärgat till. Alltid gott att få en stund för sig själv på morgonen, men 04.00, maj gadd, så tidigt!

    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar