VivanDivan

VivanDivan

måndag 4 oktober 2010

Kanelbullens dag

Ni har väl inte glömt att det är kanelbullens dag idag. Vi ska i a f frossa i kanelbullar som jag köpte alldeles nybakta och färska på vägen hem. Men först favoritmaten fläskkorv och rotmos. Smaskens.

Har verkligen känt mig hängig idag. Ont i kroppen och ont i huvudet. Varit en riktigt risig dag så det ska bli gott att tröstäta lite bullar. Fick också hämta ut ett fint rosa paket från Country Dreams med min Light Cotton Embroided blus i military som jag beställde förra veckan. Så fin färg och går att kombinera så det blir helt olika stil. Återkommer med lite olika combos....

För nu vill jag bara lägga in ett par önskemål på listan som jag har från vintersläppet på Odd Molly. Inte så mycket men nåt måste man ju gå och längta efter och flanell klänningarna tycker jag är sååå fina. Vill ha både den i Old pink och den i röd- blå rutor som jag inte vet vad den har för färg i Odd Molly termer. Skulle ju passa perfekt som julklänning....


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar