VivanDivan

VivanDivan

fredag 22 oktober 2010

Sleevewarmers....mmmm mys

Idag inviger jag mina nya Odd Molly sleevewarmers i military. Sååå mysigt sköna. Nu blir jag lite sugen på lovely knit koftan i military också. Kommit på att militärgrön verkligen är en härlig höstfärg. Och så matchar jag ju mannens jaktkläder också. Kanske ska ha det som argument till varför jag absolut behöver en ny kofta igen :-)

Idag åker b t w mannen på kryssning så jag och kidsen blir ensamma ikväll. De har fått välja mat och varför blir jag inte förvånad när båda säger i mun på varandra: PIZZA!

Så pizza blir det, och lite godis och popcorn och nån bra film. Tror jag ska hyra en film till mig också. Till barnen är det ingen idé att hyra film för de blir så ledsna när den ska lämnas tillbaka. Då får man i a f köpa den. Men de har å andra sidan massor med filmer hemma som de kan välja mellan och de ser ju gärna om filmerna. Senaste veckorna har det varit Tingeling 3 varenda kväll, om och om igen. De brukar få välja om de vill se på Bolibompa eller en film och väljer oftast en film...

Nu får ni ha det så gott i höstkylan idag så hörs vi ikväll. Jag ska prova lite outfits inför morgondagens tjejfest. Ska bli jättekul att gå ut för det gör jag inte så ofta.

Dagens:
Blus: Odd Molly Light cotton embroided i lite military strlk 0
Jeans: G-star Liv T
Skor: Friis & Company Roska boots
Armvärmare: Odd Molly i military.
Scarf: Twist & Tango




Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Ser verkligen mysiga ut och jag håller med, det är en snygg höstig färg.
    Ha det så gott i tv-soffan ikväll.

    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar