VivanDivan

VivanDivan

torsdag 21 oktober 2010

Nej, ingen Odd Molly vinter för mig....

Har sett en del från Odd Molly vinterkollektionen som sett jättefint ut på bild men idag på lunchen sprang jag in och kikade i fysisk butik och jag blev rätt besviken. Fick inte ha-begär till nånting från vinterkollektionen. Blir nog alltså inget för mig där som det ser ut. Däremot finns det en hel del saker kvar från höstens som jag gärna stoppar in i min garderob. Idag fick jag hem mina första sleeve warmers i military. Känns som ett måste om man ska ha kortärmat i vinter. Blir invigning och bilder imorgon.


Sen sprang jag förbi KappAhl också. Brukar bara gå in där om jag ska kika på kläder till barnen för det har de ganska mycket fint av men idag såg jag en klänning som var sååå fin. Hittade den på deras hemsida. Visst är den jättesöt och till det simpla priset 299 kr


Jag är dessutom på spetsbody jakt. Skulle vara snyggt under svart kort kavaj och mina nya G-star Stella Wrap pants. Har sett en snygg på BikBok som jag tänkte kila in och prova imorrn. Hittade ingen bild men tänk er denna fast med trekvartsärm ....

Eller också skulle jag vilja ha nedan korsett också från KappAhl. Lite rädd bara att den blir lite kort då byxorna är riktigt låga i midjan. Därför vore det bättre med en body. Får bli lite lunchshopping imorgon tror jag.

Sov Gott
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar