VivanDivan

VivanDivan

fredag 15 oktober 2010

Remix invigning + poliskontroll

God morgon kära bloggvänner!
Idag är det äntligen fredag igen, såååå skönt. Börjar känna mig förkyld igen. Ont i halsen och liksom ruggig i kroppen. Imorse var det minusgrader igen och det var bara att skrapa bilen. Passade på att åka tidigt idag också eftersom Tomas har älgjakt den här veckan och då tar barnen. Åkte runt 6 och när jag kommer in till Sala var det poliskontroll. Är det inte spännande hur man fungerar. Även om man kört rätt hastighet, har bältet på, körkortet med och vet att man inte har druckit alkohol som kan ge utslag så blir man jättenervös. Självklart gick det bra men jag var alldeles skakig efteråt. Skumt....

Idag blir det invigning av nya Odd Molly Remixen. Men kolla sista bilden!!! Ser ju ut som jag har typ F-kupa  :-). Bra eller dåligt, vet ju vad min man skulle svara ha ha...

Vi höres...

Blus: Odd Molly Remix almost black strlk 0
"Skinn"-kjol: Only
Sockor: Odd Molly Jaquard long socks dark grey
Stövlar: La Redoute Creation.





Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar