VivanDivan

VivanDivan

tisdag 5 oktober 2010

UGG

Kamerabatteriet var urladdat imorse så jag kunde inte ta kort på min fina Light Cotton Embroided som jag fick hem igår. Var sååå fint med Lovely knit i grey från vårens kollektion och svarta jeansleggins. Om jag inte blir alltför skrynklig och eländigt tar jag en bild ikväll och lägger upp istället. Var min första Embroided och jag föll som en fura. Väldigt stor i storlek dock. Jag tog en 0a men även den var lite lös. Konstigt det där med Odd Molly storlekar att det ska vara så olika.

Kom på igår kväll att jag verkligen skulle vilja ha ett par UGGs till vintern. Sååå varma och sköna och snygga på samma gång. Måste botanisera lite ikväll...

Här är lite bilder jag lånade från Country Dreams.


Vi hörs ikväll
Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar