VivanDivan

VivanDivan

tisdag 5 oktober 2010

Du & Jag

Nu har jag fått upp ögonen för ett märke som jag bara måste ha nåt från inom en väldigt snar framtid. Det är svenska Du & Jag. Sååå fina blusar och koftor. Har bara sett kläderna i webshoppar som Nelly, Sid & Sally och Bubbleroom men idag skickade jag ett mail till deras kundtjänst och frågade om det fanns några fysiska butiker i närheten av Västerås eller Sala och tänka sig jag fick namnet på en butik i Västerås som tydligen säljer en massa fina märken såsom Odd Molly, HunkyDory, By Ti Mo, Ester Elenora, Love Forever, Shepherd och då också Du & Jag. Och denna butik har jag aldrig hört talas om trots att jag bott i Västerås i många år och nu ju jobbar där. Skumt.... men det blir nog ett besök snart.. Butiken heter Tullhuset Living och ligger nere vid hamnen.

Här kommer i a f ett par bilder på godbitar jag gärna slår klorna i från Du & Jag.







Bilder lånade från Bubbleroom och Nelly

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Tullhuset Living är en nyöppnad affär, 16/9 hade de invigning. Det kanske förklarar varför du inte hört talas om den. De har jättefina kläder och inredningsprylar :-)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar