VivanDivan

VivanDivan

tisdag 26 oktober 2010

I'm in love....

....in my new....ja ni gissa vad....:-)

Ledtråd 1
Ledtråd 2


Ledtråd 3
Ledtråd 4 





.....Jaaaaaaa min nya Odd Molly Continental Knit Dress i chalk. Helt underbar....





Tvekade ju länge om jag skulle ha en grön eller en i chalk och var helt inställd på att beställa en grön då de hade 20 % på Country Dreams men så var jag in på lokala Odd Molly butiken, underbara Leopold & Blom i Västerås och där hade de den i chalk och när jag provat den var jag övertygad. Så lätt att match med olika stövlar, jeansleggins, strumpbyxor mm för att få olika stilar. Var lite osäker på storleken. Nu hade de bara 0 och 2 och 2 kändes inte som ett alternativ men den hjälpsamma säljaren agerade smakråd och gav mig tips på ett lite annorlunda sätt att bära den mot vad de flesta har så 0 blir nog bra. Återkommer nog på torsdag med provningsbilder. Imorgon är de min tur att vara hemma med sjuklingarna om de inte mirakulöst blir friska så då blir det mysdress....

Jag kommer somna gott i kväll i a f efter att detta val är gjort :-)

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar