VivanDivan

VivanDivan

fredag 8 oktober 2010

Man skulle städa på torsdagar

Tänk om man kunde ta sig i kragen och städa på torsdagar hemma. Tänk vad skönt det vore att komma hem till ett nystädat och fint hem på fredagen efter jobbet. Just nu är det inte fallet här hemma. Har varit en väldigt hektisk och stressig vecka så det ser verkligen ut som en orkan här. Kan man inte tro om man känner mig men faktum är att nu kommer ett bekännande från min sida: Tar bara hit gäster här när jag har städat så ingen nästan vet hur stökigt det kan vara ibland hos familjen Molin. Imorgon blir det storstädning som gäller och ikväll får man stå ut med eländet känns det som. Orkar inte just nu.

Har varit en konstig dag. Var till tandläkaren med Felix imorse. Han var såååå duktig och tandläkaren fick räkna och undersöka tänderna. Jättefina var de. Men barn är ju som de är och på frågan om hur ofta han dricker läsk svarade han: Varje dag!!!! Och han tycker inte ens om läsk....

Sen bar det av till jobbet men det blev bara 2 timmar, sen flänga runt på stan på lunchen och kika lite. Efter lunch var det mest diskussioner och möten och vid 15 var jag tvungen att åka för att hinna hämta barnen på dagis. Inte mycket till arbetsdag alltså...

Nu ska jag ta ett glas rödvin och äta tacos tillagat av min käre make. Vi hörs imorrn..


Idag var jag heldressad i G-star....

Kavaj: G-star
Top: G-star
Jeans: G-star
Boots: Wildflower by Kenza







Lillstruttan ville vara med på en bild också och kröp så fint in med sin hand i min. Sötnosan

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar