VivanDivan

VivanDivan

onsdag 6 oktober 2010

Tvätta bilen på morgonen

...ja det är ingen bra idé när man är lite stressad. Varför ska jag få såna infall jämt? I a f var det så att jag tyckte jag hade lite tid över imorse och bilen var jättesmutsig så jag fick för mig att jag skulle åka förbi biltvätten och få den tvättad. Men min käre son hade förstås varit och pillat på vindrute knappen där han sitter i baksätet och den var lite nedvevad så jag hade en sjö i baksätet. Grumph....bara och torka. Tur att vi har skinnklädsel, gjorde det hela lite lättare....och det positiva är att nu är bilen ren utvändigt OCH invändigt ;-)

Ikväll ska vi ha kick-off med projektet jag är med i och det blir Arosfortet (Västerås svar på Fångarna på fortet) och sen middag. Tyckte det skulle bli kul ända tills för ett par minuter sen då jag fick en väldigt tråkig nyhet och nu känner jag mig väldigt ledsen och känner så med den person det gäller. Den här dagen kommer bli riktigt jobbig :-(

Dagens outfit:

Blus: Odd Molly Rapunzel T88 rose strlk 1
Kavaj: Modström
Kjol: G-star
Rosa sjal: Lindex
Blommig sjal: KappAhl
Stövlar: La Redoute Creation





Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar