VivanDivan

VivanDivan

fredag 29 oktober 2010

Slut med lagringsutrymme!

Imorse fick jag följande meddelande från Blogger när jag skulle lägga upp bilder:

Hoppsan! Det finns inget ledigt utrymme. Du använder 100 % av ditt utrymme på 1 GB för foton. Köp mer utrymme.
Fotona lagras på ditt konto i Picasa webbalbum och inkluderas i det kostnadsfria utrymmet på 1 GB för foton. Om du köper mer utrymme delas det mellan Gmail, Picasa webbalbum och Google Dokument och det läggs till det kostnadsfria utrymmet. Läs mer
 
Är det någon mer som råkat ut för det? Går det att komma runt genom att inte lagra bilderna på Picasa eller köper ni mer utrymme. Var ju inte så dyrt direkt, 5$ för 20GB och då får man ju plats med mycket bilder...
 
Men lite irriterande var det ju...
 
 

2 kommentarer:

  1. Har inte jag varit med om och jag har haft bloggen 1 år... Konstigt! Det blir utgång i Sala för mig imorrn! Hur ska du göra? Kram

    SvaraRadera
  2. jag har bloggat på blogspot i 3 år och aldrig varit med om det men använder inte picasa utan kör direkt från datorn.

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar