VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 oktober 2010

Black celebration

Kom att tänka på tiden för länge länge sen då jag gillade Depeche Mode. Var aldrig nån syntare men gillade deras musik. En favorit var "Black celebration" och när jag tog kort på mig i dagens outfit imorse fick jag den på hjärnan. Måste lyssna lite på Spotify idag tror jag.



Och visst är det en dag att fira, det är ju fredag. Ikväll blir det fredagsmys som vanligt. Är så skönt när man kommer hem fredag kväll och ta ett glas rödvin, äta lite god mat, unna sig en god efterrätt och kanske lite chips eller godis och en bra film. Ikväll blir det nog först Idol kvalfinal. Har itne fattat riktigt hur det går till i tävlingen än med kval hit och dit. Får se om det går upp ett ljus ikväll. Dagens outfit går alltså i svart som ni kanske redan förstått. Kram så länge

Kavaj: G-star
Klänning/långt linne: Vila
Spetsleggins: Cubus
Skor: I.C.U
Halsduk: Vero Moda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar