VivanDivan

VivanDivan

torsdag 21 oktober 2010

Mönstermixa mera!

Imorse var jag sugen på att använda min nya Ester Elenora sjal. Till det blev det Fonda i chalk men lite kallt om benen så jag letade upp mina rosa Long jaquard socks. Helt annan rosa och annat mönster men jag tycker det funkade ändå. Man ska ju mönstermixa nu har jag hört :-)

Idag var det -5 grader ute, usch, nu är det inte långt till snö. Vi har några indier i mitt uppdrag som aldrig sett snö förut och de är väldigt ivriga och nyfikna. Frågar varje dag: När kommer snön? De kommer ju få värsta chocken om det blir lika kallt som förra vintern, de har ju inte världens varmaste kläder. En tjej går fortfarande i sandaler....

Nu ska jag ta en treo eller två för idag är det en fruktansvärd huvudvärk på g. Vi hörs senare.

Klänning: Odd Molly Fonda dress i chalk strlk 1
Sjal: Ester Elenora
Skor: Friis & Company Roska boots
Knästrumpor: Odd Molly Long jaquard socks i rosa






Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Ja jag lämnade tillbaka skorna från Scorett och jag är verkligen såååå nöjd med Nellyskorna och som du skriver dom är strået vassare. ;)
    Okej, du ska dit va trevligt.
    Jag är alltid nyfiken när det vankas fest, haha.
    Jag är såååå sugen att gå ut men jag börjar jobba 9 på söndag så det går inte och jag går gärna inte ut nykter. ;)
    Du, hur gör vi nästa helg då? Måste man verkligen vara utklädd om man ska på Hallowenfest eller? =)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar