VivanDivan

VivanDivan

onsdag 13 oktober 2010

Favorit i repris

God morgon! Jag gillar verkligen min nya kavaj från G-star så idag blir det den igen. :-) Hade en riktigt trevlig kväll igår med familjen och god mat. Lite trist att Sverige förlorade fotbollsmatchen mot Holland men det var inte mycket att säga om det. VM-tvåan vart lite för svår. Gick upp riktigt tidigt idag för att skjutsa syrran till tågstationen. Passade på att fara iväg till jobbet också så nu sitter jag väldigt högt upp på vårt kontor och blickar ut över stan. Helt otroligt vackert när det börjar ljusna och man ser alla höstfärger i ett nästan rosa-rött ljus. Då blir man glad :-)

Såg igår att det i en av Odd Molly butikerna här i stan är 20% rabatt på utvalda varor så jag lär nog ner och kika på lunchen om nån favorit från önskelistan finns med. Ikväll är det kontorsmöte efter jobbet. Då vi är ett konsultbolag är det enda chansen att kunna träffas att antingen ha dessa möten på lunchen eller efter arbetstid. Brukar vara nån aktivitet också och denna gång är det whiskey-provning. Inget för mig dock. Jag tycker inte om whiskey och dessutom kör jag hem så jag får titta på, men det är ok det med. Det enda trista är att barnen sov när jag åkte och sover garanterat när jag kommer hem så idag får jag inte träffa mina älsklingar :-(


Dagens outfit består av:

Kavaj: G-star
Blus: G-star
Jeansleggins: G-star
Stövlar: La Redoute Creation







Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar