VivanDivan

VivanDivan

onsdag 13 oktober 2010

Lunchshopping

Gick en sväng som jag tänkt till lokala Odd Molly butiken och spanade in vad de hade för nåt på 20% rabatt och det var udda storlekar i olika modeller. Bl a Light Cotton Embroided och Remix Blouse. Har ju funderat på Remixen ett tag och nu provade jag den i storlek 0 och insåg att det ju faktiskt är en jättefin och användbar blus. Så jag slog till på en i Almost Black.  Nu måste jag bara hitta en underklänning eller linne i dark powder som matchar banden och broderierna. Nån som vet vart man kan hitta nåt sånt. Fanns ju i vårens kollektion men i höst är det ljusare powder som gäller...

Och man blir ju så glad när man får den inlindad i så fint silkespapper och det sa jag till försäljaren också. Är ju sånt som gör att man väljer att gå till den butiken igen...Tak Leopold & Blom i Västerås :-)

Återkommer med lite provningsbilder men här är en bild från Stayhard i a f på min nya fina blus....


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar