VivanDivan

VivanDivan

tisdag 26 oktober 2010

Bortskämd kisse och lite shopping

Höll nästan på att glömma bort min övriga shopping denna dag. Men inte så dyrt dock för jag hade ett presentkort som jag fått av min käre make på Smycka och det räckte till dessa (lite dåliga bilder men de var jättefina tycker jag i a f. Är ju lite klockfantast. Man kan aldrig få för många klockor...

Halsband från Esprit
Klocka Fossil


Sedan blev det faktist ett litet litet klick idag också. Får se om det kommer imorgon eller på torsdag. Kan ju säga att jag har två av dessa och älskar modellen. Nu kommer alltså den tredje inom kort :-)


Avslutar med en bild på vår ena kisse som är en helt otroligt bortskämd liten kille. Sitter i barnstolen när vi äter och idag var det fisk så då kan man ju inte låta bli att ge honom lite. Världens goaste Marlow....


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar