VivanDivan

VivanDivan

måndag 25 oktober 2010

Ingen blogginspiration i helgen

Usch vad dålig jag varit på att uppdatera bloggen i helgen. Borde ju ha all tid i världen egentligen när man är ledig och jag har öppnat bloggen fler gånger och tänkt skriva nåt men inte haft nåt vettigt att skriva och nån dagens var det ingen idé att lägga ut för jag var riktigt hemma-sunkig igår. Umgåtts med två små sjuklingar igår hela dagen. Blev skräpmat och TV-soffan hela dagen...Får man ha såna helger? :-)

Imorse hann jag inte med att ta nån dagens bild för det var lite segt att gå upp och vi hade inte riktigt enats om vem som skulle vara hemma och vabba. Blev Tomas som var hemma så det bar av till jobbet. Känns lite sådär att åka omkring med sommardäck nu faktiskt på morgnarna. Måste se till att få dem bytta nu i veckan.

Blev lite snabbshopping idag också. Hade riktigt tur och gjorde ett riktigt fynd. Sista i min storlek och till ett superpris för en jättefin sak. Har skrivit om den förut men ni får se imorgon vad det var :-)
Ingen dagens bild alltså men denna kombo vart det idag....

Stövlar: La Redoute Creation
Jeansleggins: G-star
Linne: Odd Molly Suiteheart Minidress dark powder
Blus: Odd Molly Remix blouse almost black










Leggings SEK 1599, G-star - NELLY.COM

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar