VivanDivan

VivanDivan

fredag 29 oktober 2010

Thank God for "smink"

Imorse var jag riktigt hängig. Tror jag har feber och ont i halsen något så fruktansvärt. Och täppt i näsan. Såg rent ut sagt hemsk ut i spegeln imorse. Men som tur är finns det ju smink. En tjejs bästa vän. En dusch och en  alvedon på det och så blir man som en ny människa. Är det inte lustigt att om man fräschar upp sig och gör sig iordning trots att man är hängig kan göra sådana underverk. Får säkert betala priset i helgen då jag nog antagligen blir sängliggande men det är lite körigt på jobbet så jag är verkligen tvungen att jobba idag.....

Nog med gnäll, fredag idag ju och ikväll ska vi ha skaldjursfrossa hemma har barnen önskat. Ska försöka hitta krabba och räkor och så har vi bläckfiskringar i frysen som jag tänkte fritera. Ska bli riktigt smaskigt med ett glas vitt vin till får man hoppas....

Ha en trevlig dag alla kära bloggläsare...

Klänning: Odd Molly Wigwam dress i vintage chalk
Linne: Odd Molly Suiteheart minidress dark powder
Kofta: Odd Molly Mullholland Alpaca coat
Jeansleggins: G-star
Stövlar: La Redoute






Oj hoppsan, nu var visst mitt lagringsutrymme för bilder slut....Får återkomma när jag löst det med fler bilder
av dagens....

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar