VivanDivan

VivanDivan

onsdag 20 oktober 2010

Continental Knit Dress?

Lite lunchbloggning. Har inte haft med Continental Knit Dress på önskelistan alls men efter att ha sett och känt på denna underbara klänning är jag nu jättesugen och den står nu först på listan. Före alla vinterplaggen från Odd Molly. Men vilken färg???? Hjälp mig snälla! Tyckte först den i chalk var absolut finast men jag har en tendens att bli väldigt blek i den färgen så då funderar jag på military istället. Dessa I-landsproblem....Vad tycker DU?




Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. jennie karlssonoktober 20, 2010

    absolut den gröna varianten, förresten så tror jag din klocka på bloggen har fått ett spel, du kan väl inte mena att du bloggar vid 02 tiden på nätterna :))) ??????? /// Jennie

    SvaraRadera
  2. Ha, ha ja du Jennie, jag skulle mycket väl kunna sitta kl 02:00 på natten, har ju lite konstiga vanor men jag tror nåt är knas med klockan. Vet inte hur man ställer in det heller. :-)

    Tack för smakrådet! Lutar åt den gröna faktiskt just nu, har t o m sett just den på REA och det är ju inte dumt...
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar