VivanDivan

VivanDivan

onsdag 13 oktober 2010

Vinterjacka - check

Nu har jag äntligen införskaffat en varm jacka till vintern. Dock håller den nog inte för -30 som det var i vintras men då har jag mina dunjackor. Riktigt nöjd med mitt köp från G-star. Med grå accessoarer till. Vad tycker DU?

Måste bara berätta en kul sak också. Var in och köpte ett par gråa torgvantar på KappAhl men när jag skulle använda dem igår till nya jackan såg jag att det var två vänstervantar. Först trodde jag att jag var helt snurrig men det var faktiskt så. Kilade in på KappAhl och fick ett par nya. Hon bara skrattade i kassan....:-)

Jacka: G-star
Mössa: G-star
Halsduk: Vero Moda
Torgvantar: KappAhl












1 kommentar:

  1. Ser varmt, snyggt och härligt ut.. vinterplaggen får mig att känna mig som en michelin så jag tror jag får köra på svart jag också.

    Tack för dina gulliga ord hos mig!
    Kram
    //Bina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar