VivanDivan

VivanDivan

onsdag 20 oktober 2010

Tjoho, vad kul det är med paketavier

Igår låg två paketavier och väntade på mig. Och en i måndags. Riktig paketvecka. Nu väntar jag bara på två klickade saker som borde komma den här veckan varav ett från USA, kan ni gissa vad det kan vara he he.

Tyvärr har vårt lokala utlämningsställe inte öppet så sent som jag kom hem så det blir att vänta tills efter jobbet idag. Vad det är i paketen avslöjar jag senare :-)

Var en helt datorfri kväll igår så det blev inga provningsbilder. Är i a f nästan helt säker på att klänningen jag fick hem i måndags åker tillbaka. Vek en sju-j-a massa tvätt och sen var det mys med kidsen och lite sagor.

Har ni sett Halv åtta hos mig b t w? Tycker det är ett jättehärligt program och tänker inte missa kvällens avsnitt.

Nej nu har jag bubblat färdigt. Dagesn outfit är helt Odd Molly och G-star fri....

Klänning: Monrow
Stövlar: Vagabond
Skärp: Gina Tricot
Benvärmare och sjal: Kommer inte ihåg...



Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar