VivanDivan

VivanDivan

tisdag 5 oktober 2010

Dagens Odd Molly

God kväll kära vänner! Ännu en arbetsdag avklarad. Känner mig lite less på mitt jobb just nu, eller snarare känner jag mig less på det mesta. Känns som det måste hända något riktig kul snart så man får en liten kick. Var in på KappAhl idag och hittade en jättesöt sjal. 149 kr så ett riktigt fynd. Passar utmärkt i färgerna till min Light Cotton Embroided som jag invigde idag. Men den outfiten ihop får ni se en annan dag.



På tal om färger så blir man alltid lika glad när Odd Mollys kollektioner kommer för även om man har ett plagg från en flera år gammal kollektion så finns det oftast i samma färgställningar som nya plagg vilket gör att man kan matcha hur bra som helst mellan kollektionerna. Titta bara på det jag har på mig idag. Bandet i koftan har exakt samma färg som broderierna i blusen och blusens färg är väldigt ton-i-ton med koftan. Riktigt nice :-)


Här kommer i a f en dagens...

Blus: Odd Molly Light Cotton Embroided lite military strlk 0
Kofta: Odd Molly Lovely Knit grey strlk 1
Jeans: G-star
Stövlar: La Redoute creation






Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Supersnyggt ! ja, dom tänker nog till lite extra, just med färgmatchningarna. Själva färgtonerna verkar vara samma år efter år faktiskt :-)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar