VivanDivan

VivanDivan

torsdag 14 oktober 2010

Pashmina - bara en hint om dagens...

I morse rotade jag runt bland alla mina sjalar och scarfs och halsdukar (vad är skillnaden egentligen? :-) ) och hittade min gamla Pashmina sjal som jag fått av mamma en gång i tiden. Och samtidigt stod jag och höll i min Odd Molly spoiler underskirt och vilken färgmatchning. Var ju ett måste idag. Kände mig inte sugen på nån dagens bild dock. Kom hem jättesent från kontorsmöte och whisky provning (fick sen agera taxi åt whisky-stinkande arbetskamrater då jag körde) och kunde inte somna sen. Blev bara 3-4 timmars sömn inatt. Därför blir det bara en liten hint om outfiten som blev imorse. Över underkjolen har jag en stickad svart klänning från Object och under jeansleggins från Pieces. Till det sjalen och svarta Vagabond stövlar. Kanske, kanske orkar jag ta kort ikväll på hela stassen och lägga ut.

Ha en riktigt trevlig dag


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar