VivanDivan

VivanDivan

fredag 15 oktober 2010

Varför har jag så långa armar?

Harr ställt mig frågan många gånger. Fick idag hem ett efterlängtat paket från Nelly med min Odd Molly Mullholland Alpaca Coat i almost black. Hade beställt strlk 1 för det brukar jag ju kunna ha men tyckte denna kändes lite liten. Eller rättare sagt, armarna kändes för korta. Måste ha rätt långa armar. Provning har pågått ett tag. Ska jag byta till en strlk 2, skicka tillbaka eller behålla. Gillar ju koftan egentligen men inte helt som förväntad. Trodde också den skulle vara lite längre och det tror jag inte den blir av en större storlek heller. På bilderna har jag bara ett linne under men ibland kan man ju vilja ha lite lager på lager och då kanske den är lite i minsta laget. Avgör själva....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar