VivanDivan

VivanDivan

måndag 11 oktober 2010

Minusgrader

God kväll! Imorse var det minus -1,5 grader ute och har antagligen varit ännu kallare i natt här. Men otroligt friskt och härligt höstväder. Kunde behövas för den här dagen började inte bra. Försov mig, bilen var inte tankad och båda tankkorten låg i mannens bil, glömde parkeringskortet och fick betala parkeringen idag, datorladdaren sönder till jobbdatorn så jag fick jaga rätt på en på kontoret vilket ledde till stressad och sen ankomst till företaget jag är inhyrd hos, matlådan glömd o s v, o s v.....Började rätt stressigt med andra ord.

Annars har dagen varit bra, var riktigt effektiv på jobbet idag och fick massa gjort. Kanske var bra att man var lite stressad imorse.

Inte helt nöjd med dagens outfit. Har aldrig känt mig bekväm i den här klänningen. Tycker den är lite för stor men samtidigt gillar jag den så jag får väl använda den lite ibland....:

Klänning: Odd Molly Mononoke t88 dress strlk 1
Stövlar: Vagabond
Scarf: Gammal som gatan men jättefina broderier så den fick dammas av




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar