VivanDivan

VivanDivan

lördag 30 oktober 2010

Dissar som blivit hissar

Har fortfarande inte löst mitt problem med Blogger och Picasa och lagringsutrymme så man får väl lov att köpa mer utrymme på Picasa. Slängde in en fråga i  Bloggers helpforum och fick svar att om man använder Bloggers inbyggda interface för att hämta upp bilder från hårddisken hamnar de automatiskt på Picasa. Hur lägger ni andra bloggare upp era bilder? Har inte fattat hur man gör annat än att trycka på lilla bildknappen i menyraden....och så jobbar man med IT...

Nåja, så länge tänkte jag redovisa för lite av Odd Molly vinterkollektion som jag dissat på produktbilder men nu tänkt om lite. Nelly har ju den bra funktionen att man kan se catwalk filmer på de flesta av sina plagg och dessa tycker jag verkligen gjorde sig mycket bättre i r l än när man sett dem på bild. Tryck på playknappen för att se filmerna eller surfa in på Nelly och kika själva....blir nog ett klick på minst en av dem inom kort för min del....



Weedy Tunic SEK 1499, Odd Molly - NELLY.COM



Varsity Dress SEK 995, Odd Molly - NELLY.COM

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar