VivanDivan

VivanDivan

måndag 18 oktober 2010

Odd Molly - nu kommer vintern

Ja, den här veckan börjar Odd Mollys vintersläpp komma till butikerna. Usch, och jag som inte känner mig nöjd med höstens kollektioner. Nu får önskelistan sållas tror jag och vissa saker får sparas till reorna om det finns kvar då. En chansning man får ta men då kanske det inte var så viktigt :-)

Folk har i a f lagt ut vinterkollektionen nu så där kan man gå in och klicka...

De här raringarna är jag lite sugen på just nu men jag brukar ju vara rätt ombytlig så vi får se vad det blir...

Trimmy Blouse almost black. Enkel men jättesöt med broderi på ryggen. Har inte lagt märke till denna förut.


Lacie tee i almost black. Sååå söt spetsblus till ett jättebra pris

Reedy tunic almost black. Jättefin tunika tycker jag. Många av färgerna är fina men den i almost black tror jag är mest jag.

S/S dress i dark indigo. Ser söt ut men skulle vilja känna på den lite tror jag för att se vad materialet är av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar