VivanDivan

VivanDivan

söndag 10 oktober 2010

Stövlar och skor kan man aldrig få för många av

Jag har en fruktansvärd massa skor och stövlar men när det kommer till kritan använder jag bara ett väldigt selektivt urval av dem. Blir liksom att man tar dem som står på skohyllan i hallen. Skogarderoben är en enda röra och jag orkar aldrig rota igenom där. Måste ta tag i att städa den och sortera bort skor jag aldrig använder. Kanske man kunde variera sig lite mer när man ska välja skor på morgonen.

Nu har jag siktet inställt på ett par svarta stövlar till vintern. Har visserligen flera par men skulle vilja ha ett par lårhöga. Har sett lite olika och här är några som jag kan tänka mig. Bilder tagna från Ellos, Scorett och Bianco.

Wildflower från Ellos

Mjus från Ellos

Timo från Scorett 
Bianco

Scorett

Vagabond från Scorett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar