VivanDivan

VivanDivan

måndag 18 oktober 2010

Monday Morning

Var riktigt seg imorse men när jag hörde Melanie Fiona på radion blev jag genast peppad till att genomföra min måndag :-) Monday morning, lyssna och känn måndagsglädjen....



Idag blev det ingen dagens så jag slänger in ett par bilder från gårdagens istället. Vi hade precis gjort oss iordning för att åka på Bamsegympa och sen middag hos mina föräldrar. Köttfärslimpa med lingon och rotsakspirog och så grillade äpplen med sirap och mandelspån till efterrätt. Smaskens.

Blev i a f att behålla Mullholland koftan. Tror det kan bli en favorit. Mjuk och varm är den. Igår kombinerade jag den såhär:

Kofta: Odd Molly Mullholland Alpaca Coat almost black strlk 1
Klänning: Odd Molly Wigwam dress i grey strlk 1
Jeansleggins: G-star
Strumpor: Lindex
Boots: Mjus
Felix förberedd för gympa i Liverpool ställ :-)







Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar