VivanDivan

VivanDivan

lördag 23 oktober 2010

Sjuka barn och inställt partaj

Jaha, när man för en gång skull skulle få gå på lite fest blir förstås barnen sjuka. Felix är genomförkyld, feber och örvärk. :-( Visst skulle jag kunna lämna bort honom till mina föräldrar ändå men jag skulle ändå inte ha kul om jag gick och tänkte på honom hela tiden och hur han mår så det blir att vara hemma idag.

Vi hade jättemysigt jag och barnen igår kväll med pizza, godis och film. Somnade alla tre i soffan. Var så varmt och mysigt nere i vardagsrummet för vi hade eldat i kakelugnen hela kvällen. Blir nog att mysa i soffan ikväll också. Den enda som saknas är mannen som är på kryssning. Så det blir en hel myshelg med småttingarna och det är ju ändå det bästa :-)

Blev lite shopping igår men bara till kidsen. De fick välja  varsin pyjamas och så köpte jag en varsin ny outfit till dagis-fotografering nästa vecka.

Pyjamas/nattlinne: Lindex
Jeans: Nova Star
Tröjor, kjol och strumpbyxor: Polarn o Pyret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar