VivanDivan

VivanDivan

fredag 8 oktober 2010

Dessa ständiga val och kval

Tänk att man hela tiden går och funderar på nya inköp och vad man ska välja i denna modedjungel. Just nu går jag i koft-tankar. Är lite sugen på Odd Molly Mullholland Alpaca coat men jag vet inte om jag ska köpa en i chalk eller en i almost black. Hade tänkt en combo först med en Odd Molly Sexton Strap dress i chalk men sen såg jag en combo med de i almost black och nu vet jag inte om jag ska välja koftan i chalk eller black. Klänningen har jag nästan bestämt mig för den i chalk för den känns mer allround. Den i almost black känns väldigt "fest" fast otroligt fin i o f....Eller kanske den svarta koftan och den ljusa klänningen.....Får se vad jag väljer. På Stayhard har de matchat den svarta outfiten och sen har jag sett den i Chalk på fina Skrutteruttans blogg. Vad tycker DU?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar