VivanDivan

VivanDivan

fredag 29 oktober 2010

Nothing compares 2 U Linnéa

Ja, vad ska man säga. Jag tycker Linnéa går från klarhet till klarhet i Idol. Såååå bra hon är och idag satt jag och bölade så Emilia frågade varför jag var ledsen och jag fick då förklara att det var för det var så vacker låt på TV....

Jag är riktigt irriterad just nu för jag inte kan lägga upp några bilder längre på Blogger p g a slut på lagringsutrymme. Vad fasen, jag har bloggat i tre månader. Kan ju inte stämma. Alla mina bilder verkar lagras på Picasa och när det är fullt går det inte längre. Jag har försökt rensa lite men då verkar bilderna försvinna från bloggen och det vill jag ju inte heller....

Kan man inte komma ifrån det där med Picasa lagringen?
Hur gör ni andra?
Finns det nån som kan hjälpa mig?

SNÄLLA!!!!

1 kommentar:

  1. Jag har inget picasa album, utan jag laddar upp direkt från min hårddisk... hm....

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar