VivanDivan

VivanDivan

onsdag 1 maj 2013

Vad gör man på en fotbollsmatch

God morgon vänner! Vi hade en jättemysig valborgsmässoafton igår. Vi åt älgfilé provencale till middag som finaste T tillagade medans jag sov en timme i soffan (ja, jag var visst trött igår också). Men piggnade till efter maten och vi bestämde oss för att fara in till stan och titta på brasan och raggarbilarna (det är cruising här i pyttestan på valborg varje år och ungarna ääälskar att titta på bilarna). Vi var dock lite tidiga så vi våldsgästade Ts syster och svåger en stund. De hade lite gäster och det var jättetrevligt att sitta och chattra en stund. Sen tog vi sällskap ner till brasan men ack vad kallt det var. Hade tjocka dunjackan på mig men frös ändå. Hade ingen bra kamera med mig men kan slänga ut lite Iphonebilder senare om ni vill. Men först tänkte jag bjuda på lite bilder från i söndags. Jag packade ju in barnen i bilen tidigt på morgonen för att åka med stora E på fotbollsmatch. T var inte så pigg då han varit ut kvällen innan så han fick ligga kvar och sova :)

Så här är lite bilder vad man kan göra medans man sitter och “tittar” på en fotbollsmatch i vårsolen

DSC_1042

Vitsippor är ju bara bland det vackraste jag vet.

DSC_1046

Och mycket ska det vara…ett helt hav vill jag ha…det är vår det…

DSC_1048

Och små barnhänder som plockar dem…

DSC_1053

…och ger den sötaste lilla buketten till sin mamma…det är sånt som värmer och gör en liten mamma glad

DSC_1050

Lite matsäck måste man ju ha ifall man blir hungrig.

DSC_1055

Vad kan det finnas för spännande under läktaren tro?

DSC_1056

Ja, jag gillar Red Bull och dricker det ibland…en last jag har och det får jag faktiskt :)

DSC_1061

Min fina handväska från Michael Kors som jag köpte när jag var i Stockholm på Odd Molly fun days

DSC_1063

Yoghurt är ju så gott

DSC_1069

Emilia följer matchen med spänning. 5-0 till Es lag….yeyyyy

DSC_1072

Vad ska vi hitta på efter vi fikat klart syrran?

DSC_1073

Har man inget annat att fota kan man ju fota sina skor

DSC_1076

Kolla vad många blommor jag plockat

DSC_1079

Och jag med

DSC_1080

Ser lite kallt ut i shorts och tisha tycker jag

DSC_1082

Paus och leken är i full gång

DSC_1086

Ta mig då om du kan

DSC_1087

Efter matchen lyxade vi till det med en McDonalds förstås…gäller att passa på he he…

DSC_1089

Äppeljuice är gott

DSC_1093

Fina fina tjejen….

DSC_1097

Nu ska jag fundera lite på vad vi ska göra idag. Känns som det skulle kunna bli en riktigt slö dag…because I’m worth it….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar