VivanDivan

VivanDivan

lördag 4 maj 2013

Odd Molly Fun Days…shoppingen…

Halloj där! Jag vet att jag lovat visa massa bilder från Odd Molly Fun Days. Men jag kom liksom av mig och ni har ju fått se hos massa andra bloggare helt underbara bilder som jag inte lyckats åstadkomma. Jag lovar dock komma med en tillbakablick så småningom. Nu har vi precis gjort oss iordning och ska åka iväg till mina föräldrar på middag och ev sleep-over och jag inviger idag ett plagg jag faktiskt köpte i Stockholm på Odd Molly-träffen. Blev inte så fasligt mycket shopping men lite saker fick följa med hem. Har ju visat Michael Kors-väskan som shoppades på NK på fredagen innan jag träffade upp gänget. Behövde en vit/ljus handväska modell lite större och fastnade för denna enkla som jag använt varenda dag sen dess…

IMG_2866DSC_1063DSC_1064

Min första Michael Kors och fler kommer det nog bli. Har verkligen fastnat för dem…och allt skyller jag på min syster hi hi….:)

Sen blev det ett inköp på Odd Molly-butiken på fredagskvällen. Velade länge och väl vilken färg jag skulle ta men det blev den svarta. Odd Molly Miss Word blouse. Har redan klänningen och det lätta luftiga sidentyget är helt fantastiskt att bära och jag älskar broderierna…

DSC_0933

Här provar jag och finaste Josanne den i olika färger. Tycker bilden blev lite kul då vi har liksom tvärtom. Ljust uppe och mörkt nere och vice versa….

DSC_0690

På lördagen blev det en liten påse från Barkarby Outleten också med en virkad klänning. Har den redan i powder (tror jag färgen heter) men minns sjuttsingen inte namnet på den. Använde den mycket i den färgen i somras och nu har jag en grå också. Blir supersnyggt med vit jeansjacka och Converse….Här ser ni när jag har den i powder på midsommarafton….

DSC_0934

Ett par solglasögon kunde jag ju inte låta bli heller. 300 kr och jag bara ääälskar Odd Mollys solbrillor. Dessa i silver och pilotmodell…

DSC_0932

Sen blev den en enkel tisha också med tryck på ryggen

DSC_0935

Ja, det var den helgens shopping. Mycket nöjd över mina köp och som sagt, blusen inviger jag idag så den får ni se på imorgon…

DSC_0929 (2)

Nu ska vi packa ihop och åka iväg här

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du köpte den, du var ju så fin i den ljusa! Är lite avis på solglasögonen. Köpte själv ett par men skulle vilja ha fler.
    Kram Fröken Abbe

    SvaraRadera
  2. Snygga köp där ja:) Ha en mysig övernatting..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Det där är min favvotischa, fanns det många och vad kostade den?

    SvaraRadera
  4. Hej
    Snygga brillor, vet du namnet på dem?
    De ser inte så stora ut i modellen. Det är svårt att hitta små till mitt lilla ansikte:)
    Kram
    Louise

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar