VivanDivan

VivanDivan

tisdag 7 maj 2013

Tisdagsmiddag och min lilla ballerina

God kväll vänner! Idag blev en sån där stressig dag. Först försovningen och sen fort iväg efter jobbet för Emilia hade baletträning och Felix skulle vara med på prova-på-friidrott och förstås samma tid så vi fick lov att dela på oss. Och så behövde ju barnen nåt i magen då båda var vrålhungriga. Ingen tid att åka hem och laga nåt så det blev utemat i solen...

Pannkaka till de små och en supergod kebab med bröd till mamman och pappan

Sen följde jag med Emilia och T tog Felix.

Min lilla ballerina! Kan verkligen inte få nog av att fota henne :-)

Nu håller min andra lilla älskling Felix på att somna här bredvid mig i soffan så jag ska gå och natta honom i sängen istället

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar