VivanDivan

VivanDivan

onsdag 22 maj 2013

Kan nya träningskläder få fart på dököttet?

Hola vänner! Idag var det lite kyligt ute minsann. Fick ta på mig skinnjackan imorse efter flera dagar med bara top eller blus. Men vi hoppas på vändning snart snart, eller hur. Nu vill jag ha sommar och sol och värme…Och varje vår får jag ett sånt där träningsryck. Och den här gången tänkte jag verkligen att jag skulle hänga i för min kropp behöver verkligen få röra på sig. Kan ju hjälpa mig att bli både piggare och bli av med onödig spänningshuvudvärk kanske….

Och vad får man då upp inspirationen med? Jo, lite nya träningskläder kanske. Vad tror ni? He he, jag testar i a f och köpte en ny stass från Craft (Inter Sport) och i helgen invigdes den. Men shit vad slut jag blev. 3 km blev det men jag sprang i stort sett hela vägen så lite duktig tycker jag att jag var ändå :)

Ja ni ser ju liket på bilderna och jag bjuder på bleka ben och huvudlösa bilder. Så blir det ibland he he :)

DSC_0072DSC_0069DSC_0067DSC_0064DSC_0063DSC_0062DSC_0066

Få se nu om det håller i men det var verkligen riktigt skönt efteråt. Den här veckan har jag lite svårt att få ihop det då T är borta men på lördag morgon tänkte jag ta en tur nästa gång och så ska jag börja kika runt på gymmen vilket som är bäst här i pyttestan och införskaffa ett gymkort. Nu ni är jag peppad till tusen :)

Men nu ska jag kika på nån braig film tror jag för jag känner mig pigg och alert :)

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Jag kan springa med dig på lördag morgon? kram lillasyster

    SvaraRadera
  2. Jag har också nya kläder och hoppas min inspiration kommer. En gång har jag varit ute hittills! snygga bilder på dig och duktigt att du kunde springa så långt!
    kram Helena

    SvaraRadera
  3. Snygga. Nya träningskläder hjälper alltid en att komma igång :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker absolut att det är roligare att träna med lite nya fräscha kläder. Heja heja dig!

    kram

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är på att orka på en gång! Tror det är toppen med träning mot all huvudvärk. Och gym, träna mycet axlar och rygg, så tror jag det är toppen. Vi sitta-vid-dator-hela-dagarna typer kan lätt få en massa problem från nacke och rygg även om det inte är just där det gör ont. KRAM

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar