VivanDivan

VivanDivan

lördag 25 maj 2013

Nyklippta små i nya skor varning för långa leveranstider

Halloj denna soliga lördag! Hur har ni det? Jag ska alldeles strax ge mig ut i solen efter en lugn förmiddag. Tittade på en film imorse och sen har jag tvättat ett par maskiner, hängt tvätt ute, hängt ut alla sängkläder på vädring och plockat undan lite. Nu tänker jag unna mig en stund på gräsmattan med en god bok innan kanske en springtur, tvättvikning och packning inför morgondagens kryssning…

Men först tänker jag bjuda på lite bilder jag tog igår på mina små…alldeles nyklippta efter frisörbesök och de kände sig så fina i nya skor och allt. Converse var önskemålet och jag beställde för över en vecka sedan hos Spartoo för att de skulle hinna komma fram i tid men då de ännu fortfarande inte dykt upp sprang jag runt halva stan för att hitta i de färger de önskade sig. Sen kommer jag helt sonika skicka tillbaka skorna till Spartoo. Superdålig leveranstid tycker jag och dessa kommer jag INTE beställa ifrån igen då jag hört att de alltid har långa leveranstider. Så varning varning om ni vill få skor med snabb leverans….BESTÄLL INTE PÅ SPARTOO!!!

Men men, där fick jag gnälla lite också. Man kan inte bara dela ut ros till företag utan blir jag inte nöjd måste jag ju få risa också så kanske de skärper sig om tillräckligt många gör det….

Här kommer i a f lite pics…..

(Felix var mindre villig att posera så det blir mest Emilia. Som mer än gärna poserar och tyckte själv att det skulle bli jättebra bilder om hon klättrade upp i trädet :-))

DSC_0163DSC_0162DSC_0161DSC_0160DSC_0158DSC_0156DSC_0155DSC_0153DSC_0151DSC_0149DSC_0148DSC_0147DSC_0146DSC_0145DSC_0144DSC_0142DSC_0141DSC_0140DSC_0139DSC_0138DSC_0137DSC_0135

Bildbomb, jag vet men för att vara sämsta fotografen tyckte jag att jag faktiskt fick till riktigt bra bilder på mina små underbaringar :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Fina barnbilder på söta (å coola)barn! och vad trist det är när man inte får den servicen som man tycker att man kan räkna med på shopping fronten... man vet ju liksom hur smidigt det kan funka! jag har en riktig skräckhistoria som jag väger fram och tillbaka om jag ska skriva om där köpvillkoren ändrades efter mitt köp med 300.- fraktpåslag som resultat... Kram

    SvaraRadera
  2. Fina skor men tänk på "Converse-sjukan" Skorna är inte tillräckligt stötdämpande och inte uppbyggda för att stödja foten, helt enkelt för platta. Det är väldigt lätt att barnen förstör sina fötter. Ortopedernas värsta mardröm dessa skor.
    Lägg in specialsulor !
    /En mamma med dyrköpt erfarenhet

    SvaraRadera
  3. Nydelige bilder!! Og for noen vakre barn <3
    klem:)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar