VivanDivan

VivanDivan

fredag 31 maj 2013

En favvo-butik går i graven….så sorgligt…

God morgon vänner! Här är det väl sådär kan jag säga. Jag åkte hem lite tidigare igår från jobbet för jag hade jätteont i magen och mådde illa. Det blev lite bättre på eftermiddagen men sen på kvällen slog det till och halva natten har spenderats på toaletten. Fy och blä. Och inte nog med det…Emilia klagade igår över halsont och inatt vaknade hon gråtande för hon hade så ont i halsen och hade då även feber. Suck, två sjuklingar idag alltså men jag är mycket piggare och magontet känns bättre och det är nog rätt tomt i magen nu efter natten så det har lugnat sig. Men vi blir i a f hemma idag och tar det lugnt. Ska försöka få lite jobb gjort så gott jag orkar och så får jag jobba ikapp lite i helgen misstänker jag men det är som det är…

Igår fick jag i a f ett litet paket i lådan. Ett riktigt nostalgiskt paket då det kommer vara det sista från en av mina favoritbutiker på nätet. Miss Greta… som har gått i konkurs och har nu utförsäljning med vääääldigt bra rabatt. Upp till 75% och det finns en hel del kvar såg jag. Så jag passade på att göra en sista beställning.

DSC_0237

Två toppar bidde det. En från 2nd Day och en från The Hip Tee. Och en fin påse fick man med också. Den ska vårdas ömt…

DSC_0239

Alltid så fint inslaget i silkespapper

DSC_0238

Många fina paket har det blivit genom åren och alltid sååå fina paket med de lila underbara askarna med silkespapper och fina band.

P1060238_thumb[2]P1060239_thumb[2]DSC_1547_thumb[2]DSC_1548_thumb[2]

BIlderna ovan med det lila askarna och silkespappret är på andra paket jag fått och visst blir man glad av såhär fina paket? Det är något som för mig är jätteviktigt när jag beställer från en webshop. Det är ju roligare att få ett fint inslaget paket än en trist plastpåse med skrynkliga plagg i. Så webshoppar med fina paket och silkespapper (som jag är extra svag för) blir mina förstahandsval :)

Men nu finns snart alltså inte Miss Greta längre och jag önskar de förra ägarna all lycka och välgång och hoppas ni hittar något nytt spännande att syssla med.

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det lite sorgligt, å visst är det härligt med lyxiga paket! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har kvar fina lila band från deras paket.
    Krya på er sjuklingar. Kram Titti

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar