VivanDivan

VivanDivan

onsdag 15 maj 2013

Mysbyxor och pumps…funkar det?

Halloj därute! Nu har jag precis nattat två små tröttisar som tokvägrar att somna nuförtiden. Går inte en kväll då de är vakna till efter nio och nu ligger de och vrider sig och hittar på massa saker att ropa om…”Mamma, jag är kissnödig, jag är törstig, jag är rädd, jag kan inte sova…” Känns det igen?

Måste nog sätta upp mörkläggningsgardiner i deras sovrum tror jag. I vårt sovrum har vi persienner så det blir lite mörkare i a f.

Har ni by the way sett det nya modet att ha typ mjukisbyxor och högklackade skor ihop? När jag såg det först tyckte jag det var asfult men nu börjar jag tycka att det är lite coolt faktiskt. Och hur skönt är det inte att gå i mysbyxor. Tänk om man kunde komma undan med att sporta ett par på jobbet med kavaj och pumps kanske :)

Här har jag hittat några exempel…

Alla dessa nedan från Nelly

nelly

Only 199 kr

796416-0014_1

Sisters Point 599 kr

ZOE KARSSENDIAMONDS ALL OVER SWEAT PANTS-899

Zoe Karssen 899 kr

sisterspoint-399

Sisters Point 399 kr

676823-0014_1

Filippa K har ett par jättesnygga mönstrade 1395 kr

mbym499

M by M 499 kr

veromoda

Vero Moda 399 kr

632256-0013_1

Och så har vi Rolls Roycen från By Marlene Birger 1599, Såååå snygga…me want!

Så vad tycker ni? Hiss eller diss?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Det e skitcoolt ju!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Japp, jag tycker det är coolt, men på mig själv tror jag inte jag skulle trivas.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nja....får jätte 80-tals vibbar....högstadiet o fetstora tröjor till...
    Lämnar det åt de som inte var med då :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha jag håller verkligen med ovanstående om 80-talet. Nja, snyggare kombosar finns det nog. Fast en del av de modeller ovan vill jag nog inte kalla mysbyxor direkt. Men ihop med pumps, njäää... men jag är nog inte så förtjust i pumps alls. 80-tals vibbar helt enkelt ;=) kram Milla

    SvaraRadera
  5. Haha! Jag får sådana flashbacks från 80-talet när vi gick till något dansställe som hette "Krogen" i Takanooveraller (värsta mjukisdräkten) och högklackat MED tubsockor i. Det var tider det:)) Permanentat hår och stora plastörhängen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Läckert! Fast inte på mig som är usel på att gå i klackar. Kram!

    SvaraRadera
  7. Jeg er VILD med bløde bukser og pumps. Her i DK kalder vi det jogging-bukser :)) Jeg har selv købt et par lækre bukser fra Blue Sportswear, som jeg bruger til alt ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar