VivanDivan

VivanDivan

lördag 18 maj 2013

…osså gårdagens till zebraskorna och lite trappbilder

God morgon vänner! Min tanke var ju att jag skulle visa er resten av min gårdagens stass och inte bara zebraskorna igår men nu ska jag erkänna hur tråkig jag var i går eftermiddag/kväll när vi kom hem. Hade tagit fram räkor och T hade köpt färskt bröd och tillbehör för vi skulle ha lite fredagsmys med räkor och vin och smaskens. Meeeen, den här mamman lade sig på soffan för att ta en stödvila och somnade förstås. Felix somnade strax efter mig (undrar varför vi var så trötta) så T och Emilia gjorde iordning mat själva då det inte gått att få liv i mig och Felix. Så räkorna ligger kvar i kylen och får ätas ikväll istället…

Men förstås vaknade jag vid 10-tiden igår kväll. Då hade T gått upp och lagt sig och tittade på TV och Emilia var nattad. Jag blev dock jättepigg och fastnade vid först en film och sen en till innan jag somnade för natten. Galen fredagskväll m a o :)

Så bloggning igår kväll blev det liksom inte men här kommer då gårdagens istället…

Zebraskorna förstås från Nelly Shoes, jeans Please, top Hunky Dory och halsband Icon. Armband Valerie.

DSC_0011DSC_0012DSC_0013DSC_0014DSC_0015DSC_0016

Och där fick ni en liten hint hur vår trapp ser ut. Minns ni hur det såg ut förra sommaren när vi började rusta? Lite skillnad nu kanske…

DSC_0044

(fler bilder finns här…)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Wauw, hvor lækkert, Vivvi! :))
    Sikke en smuk trappe - og sikke et LÆKKERT outfit du har på. LOVE the shoes! :))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, så snyggt och läckra pumps.Vilken stl har du på jeansen har de töjts mycket? mvh Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lena :)
      Jag har strlk XXS på jeansen och ja, de töjer sig rätt mycket. Jag hade nog kunnat önska att de fanna i mindre storlek

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Supersnyggt!!! Både dagens men också trappan! Kul med bloggare som också satsar på estetisk inredning och inte lägger allt krut på kläder medan hemmet består av Ikea...
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina outfits och roliga bilder! Glad att jag hittade din blogg!

    SvaraRadera
  5. Ja jösses, det var skillnad det:) Snygg stass med...
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar