VivanDivan

VivanDivan

tisdag 28 maj 2013

Seeeeg…

God morgon mina vänner! Oj, vad sega är sega idag. Det tar hårt på krafterna att åka på kryssning. Barnen har jag precis fått upp och de är verkligen jäääättetrötta och den här mamman är också helt slut. Men vi hade en jättemysig kryssning med hela familjen (mamma, pappa, systrar och syskonbarn). Lovely…..

Men nu vardag igen då och fyra dagar kvar till nästa ledighet så nu är det bara att peppa upp sig och åka iväg till jobbet. Brukar alltid bli bättre när man väl kommer på plats på kontoret och tar tag i mail och annat som dimpit ner när man varit borta. Brukar kunna bli en del bara på en enda dag men det är bra…full rulle ska det vara :)

Ni ska få bilder från kryssningen men igår kväll kom vi hem vid halv åtta och det blev tidig sänggång för oss alla och jag har inte hunnit gå igenom alla bilder jag tog så ni får hålla er till tåls :)

En dagens slänger jag in  i a f. Top Maison Scotch, jeans Circle of Trust och skor Cinti. Armband Valerie. Sen åker camouflagejackan från Please på också men jag orkar inte ta fler bilder just nu…

DSC_0205DSC_0209DSC_0207DSC_0208DSC_0206DSC_0212DSC_0210

Nu måste jag rusa för vi är visst lite sena idag. Ha en fin dag vänner så hörs vi

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Fräscht! Jag har kikat på den där tischan flera gånger men inte kommit till skott men den är verkligen fin.

    kram

    SvaraRadera
  2. Så fint med vit och härlig top till det. Önskar dig en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Har aldrig själv varit p en kryssning men funderar på att göra en liten tripp i sommar :-)
    Så somrig fin du är!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar