VivanDivan

VivanDivan

måndag 13 maj 2013

Århundradets tristaste bloggare

God morgon vänner! Måndag igen och ny arbetsvecka och lång sådan känns det som då man ju varit bortskämd med en hel hög kortveckor här på sistone. Våren är ju så himla bra ur det perspektivet. Mycket långledigt, klämdagar och högtidsdagar som är röda i kalendern. Önskar bara det kunde vara lite mer sånt på hösten också. Hösten blir så himla lång då det liksom inte är något ledigt alls. Kanske skulle boka in en resa sådär i november kanske och få lite avbrott innan julstressen….mmmm det tål att tänkas på :)

Jag har precis väckt småttingarna och sitter här och funderar på vad jag ska skriva om. Jag har verkligen skrivkramp just nu och det blir inga underfundiga och roliga eller tänkvärda inlägg alls nuförtiden. Bara massa tjat om huvudvärk och småttingarnas bravader och bla bla bla. Jag har helt enkelt blivit århundradets tristaste bloggare tror jag. Jag ska verkligen försöka bli bättre och få till inlägg som intresserar. Märker ju vilka inlägg som har flest läsare så jag har ju lite hum om vad ni vill läsa om och se bilder på. Men tipsa gärna vad ni vill ha mer eller mindre av. Det gör ju att jag kan försöka ge er lite mer av det ni vill ha och mindre av inlägg som är trista och meningslösa i era ögon :)

Mina dagens-bilder tror jag inte jag tänker sluta med dock för det är ju lite av bloggens hjärta känner jag. Så här kommer ett par denna måndagsmorgon i maj…

Jeans Circle of Trust, top G-star, kofta Hunky Dory Envelope knit, och skor Ash. Halsbandet är Cloud 69 och skärpet B.Belt. Armband Hipanema

DSC_1556DSC_1552DSC_1553DSC_1554DSC_1558DSC_1555DSC_1557

Nu kör vi måndag här

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Fortsätt som du gör för jag tycker det är en härlig blandning av ytligt och djupt.. Dina dagens är en favorit!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Du är inte ensam om att ha skrivkramp just nu. Tvärstiltje i skallen! Brukar gå över som tur är:) Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar