VivanDivan

VivanDivan

onsdag 29 februari 2012

Örvärk, nattvaka och lite mer Ewa i Walla

God morgon sötnosar! Här har vi sjukstuga igen. Den här gången är det lille prinsen som har haft örvärk hela natten och bara gråtit. Lite feber hade han igår kväll men inte så mycket. Dock blir vi hemma idag i a f för han är rätt tagen efter natten. Verkar lite bättre nu i a f. Vad otroligt hjälplös man känner sig när ens små har ont. :-( Alvedon och nässpray har vi kört.

Eftersom jag idag då inte ska åka till jobbet blir det inga dagensbilder men jag hittade några fler bilder på Ewa i Wallan som jag tog inomhus. Har fortfarande inte bestämt om denna är jag eller inte och om den ska få stanna. Är någon spekulant så hör gärna av er så tar jag ställning efter det…Håret är superrufsigt ser jag efter att ha stått ute i snålblåsten och fotat först hi hi…

P1210240P1210241P1210242P1210243P1210244P1210245P1210246P1210247P1210248

Nu ska jag spendera dagen med jobb och omvårdnad av min lille prins. Storasyster är hemma också för det är ju lite svårt att köra iväg henne till dagis med en sjukling när man är ensam förälder hemma…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Personligen tycker jag inte detta är du men out fiten igår ÄR du om jag ska vara ärlig!!! Du försvinner i denna fina kreation den är super fin men när anv man en sån gräddig klänning ???!!! Krya på killen så tråkigt han kanske e för liten men finns barn Ipren som dämpar inflammationen i samverkan med Alvedon oslagbart kombo och såklart nässpray !!!! Hoppas du inte blev sårad när jag kläckte ur mig att det inte riktigt är du men jag dissar denna hissar dina andra klänningar :D
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Blir absolut inte sårad. Bara glad att få feedback och speciellt när man själv är osäker... Den är fantastiskt fin men som du säger inte riktigt jag ju :)

    Tack för tipset med ipren. Vi har kört denna blandning förut på inrådan av doktorn och det är väldigt bra...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Krya på er!! Kan du va snäll och skriva att min Wigwam är såld? Fortfarande tjejer som hör av sig! Jag är lite spekulant på ett av dina plagg som du tyckte var för stort i ett av dina inlägg för ett tag sen....
    Kram Viktoria

    SvaraRadera
  4. Klänningen är ljuvlig men inte heller jag är säker på om det verkligen är du. Min erfarenhet är att om jag tvekar ska jag sälja jag måste känna wow när jag provar ett plagg :) Jag har just nu ett antal plagg som ska ut till försäljning just på grund av att jag tvekade lite när de kom hem och de har bara blivit använda 1 gång. Krya på sig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klänningen är som en dröm, men jag är inte heller säker på om den är du? Kanske det känns bättre med bara ben till sommaren? Inget lätt val...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Krya på er - tråkigt med sjukdom :-(
    Du vet ju vad jag tycker om klänningen, så jag upprepar mig inte - men håller med Rosen; om du tvekar betyder det antagligen att du inte kommer att använda den.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Denne skal du ikke beholde, det er ikke din stil...
    Kjolen er fin den , men personlig så synes jeg det blir litt for too mutch..... Når du selv også er litt for å i mot , tror jeg ikke dette vil bli en vinner !
    Ha en fin dag .

    SvaraRadera
  8. Klänningen är underbar,skulle gärna vilja ha en =) men jag säger också att är du tveksam så kommer du nog inte använda den,sälj och köp något som du faller pladask för=0)
    Det har ju kommit såååå mycket fina vårkläder

    krya på dig

    kram/ Tösa=0)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar